کد خبر 176875
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۸

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس: برای جایگزینی پکیج در 200 هزار کلاس درس و اتاق های اداری به هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش مشرق، مرتضی رئیسی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: اکنون در 150 هزار کلاس درس و 50 هزار اتاق اداری در مدارس از بخاری های کاربراتوری «استاندارد» استفاده می شود که برای تبدیل آنها به سامانه پکیج  باید اعتبار لازم تخصیص داده شود.

وی گفت : در ساخت مدارس جدید و مقاوم سازی شده استفاده از پکیج را در دستور کار قرار داده ایم و هر میزان که اعتبار در اختیارمان قرار دهند از این سامانه استفاده خواهیم کرد.

رئیسی همچنین برای تامین بخاری های استاندارد مورد نیاز مراکز آموزشی در کشور در کمترین زمان ممکن اعلام آمادگی کرد.

وی گفت : مدیران مراکز آموزشی که وسایل گرمایشی استاندارد ندارند در نخستین فرصت برای دریافت بخاری های کاربراتوری استاندارد اعلام نیاز کنند تا در اسرع وقت در اختیارشان قرار دهیم.

رئیسی افزود: در مدارسی که استفاده از سامانه مرکزی ممکن نیست باید از بخاری های کاربراتوری استاندارد استفاده شود زیرا اگر سوخت بیش از حد وارد مخزنش شود ، کاربراتور ورود سوخت را قطع می کند.

وی با اشاره به توزیع 300 هزار دستگاه بخاری کاربراتوری استاندارد در مدارس کشور در چهارسال گذشته تاکیدکرد: مدارسی که همچنان از بخاری چکه ای و چراغ های والور یا علاء الدین استفاده می کنند به سرعت اعلام کنند تا بخاری های استاندارد جایگزین کنیم.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد : استفاده از سامانه های گرمایشی غیر از پکیج یا بخاری های کاربراتوری استاندارد تخلف است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    0 0
    كلاهرموقع يه كار مفيد اختصاص بودجه از رده ي هزار ميليارد لازم داره ياد 3هزارتا ميفتم و ميسوزم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس